Well done...

Jag kunde ha satt eld på huset igår... Jag dammsugade ju som ni kanske läst och då måste man ju självklart plugga in kontakten någonstans och när man är klar måste man ta ut den. När jag skulle ta ut den, så låg det ett lös sladd bredvid, så jag var helt säker på att jag hade tagit ut den för att göra rum åt dammsugarens kontakt. Så jag satte i den, senare på kvällen luktade det väldigt mycket bränt i rummet vilket vi alla trodde var bränt hår från dammsugare. Det visade sig dagen efter att det inte var det. Saken jag pluggat in var ett element och under det  finner man en svart fläck...


Kommentarer
Postat av: Emma

woopsie! :/

2011-09-04 @ 16:34:33
URL: http://charmedsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0