Filipstad

Hela förra veckan spenderades i Filipstad, i bästa vännen Elins stuga. Trevligt, trevligt. Vädret var som det har varit hela sommaren så det var ju ingenting att hurra för, men vi hade det bra ändå :) Jobbade lite åt hennes pappa i skogen, löste en herrans massa korsord, tittade på OS, käkade kräftor och grillat, var till Karlstad på en dagstripp, kikade på serier och kastade pil. Var faktiskt ut på en springtur också... På en av de dagarna vi inte var ute och jobbade och svettades, fick jag ett sånt obehagligt spring i benen, att jag var tvungen att göra något åt det tillslut... Börjar fundera på om jag har nån slags restless legs syndrome, har hela livet haft problem med att sitta still (fast jag är ganska så väldigt lat)... haha.
 
Idag var jag på Vallen och det var trevligt eftersom Brage vann denna gång! äh, det har varit kul att hjälpa till varje gång, men det är självklart mycket roligare när Brage spelar bra och vinner! Detta var dock sista gången jag och syrran var där tillsammans och hjälpte till. Nästa (NÄSTA!) vecka åker Emmy till England för att vara au-pair i ett år. Har inte förstått det riktigt än tror jag... Idag fyllde vår katt Måns sju år, vilket tydligen är 51(!) i människoår. Den 27 Augusti börjar jag högskolan, första gången jag börjar en nya skola utan att känna någon... Vart fan tog denna sommaren vägen!?
 

Kommentarer
Postat av: Malin

vad mysigt att åka iväg sådär.. vad spännande med högskola, vad ska du gå? :)

Svar: Jag ska gå grafisk design på Dalarnas högskola :)
Sangster

2012-08-14 @ 09:56:50
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

vad spännande, låter riktigt trevligt ju :D

2012-08-15 @ 09:20:49
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Anonym

51 MÄNNISKOår? Imponerande!

2012-08-15 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0