February?

Måste ständigt påminna mig om att det är Februari... Igår hade vi 16 grader i skuggan, med varm sol och ingen snö så långt ögat kunde nå. Fåglarna kvittrade konstant, blommorna blommar redan (snödropparna såg jag redan i Januari...) och det finns nyckelpigor överallt. Det var helt jävla f-cking underbart att gå ut på promenad igår, jag kunde inte sluta le! Igår började jag lyssna på Gyllene Tider igen (bästa sommarmusiken), i Sverige brukar inte det hända förän i Maj tidigast!

Idag hade vi bara 14 grader i skuggan ;) men moln på himmelen och det har blåst en hel del, så det var inte alls lika skönt som igår, men jag klagar inte, för det är väldans mycket bättre än den slask och kyla som jag hör att Borlänge genomlider just nu ^^




Kommentarer
Postat av: Niclas

Pff småpotatis, 28 grader i skuggan här ;)

2012-02-26 @ 15:16:09
URL: http://kufuffingoesdownunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0