Tough week...

Har varit väldans trött denna vecka. Det krävs väldigt mycket energi att ta hand om barn. Just nu har de lov, vilket betyder att jag måste underhålla dem nästan hela dagarna. Det är tur att jag tar hand om så bra barn ;) Idag har jag och Caroline haft en fyrkamp, med Aldo (hennes gosedjur). Caroline vann och jag kom två och de olika "sporterna" var Nanu (ett sorts memory), Sorry (typ som fia med knuff), tummy ace och baseball ^^

Fredag idag, så man skulle kunna tro att jag har jobbat klart och har en lugn helg framför mig. Så är dock icke fallet. Helen och Andrew ska iväg på en fest imorgon och de åker efter frukost och kommer hem söndag morgon, då jag ska iväg på fotbollsmatch. På måndag är barnen OCKSÅ lediga, men på tisdag går vi tillbaka i de vanliga rutinerna.

Igår hade jag fotbollsträning, eller futsal då egentligen. Jag tycker futsal (inomhusfotboll) är jättekul och är jätteglad att jag fått spela det här i England också ^^ Hoppas att vi kommer att fortsätta att spela det också, samtidigt som den vanliga fotbollen så att vi får två träningar i veckan = Glad Anna! Lite tråkigt dock att futsalträningen i så fall skulle vara på torsdagar, dagen då Helen kommer hem från Nottingham och då alltså ofta kommer hem senare, vilket kan betyda att jag kommer försent till träningen, eller inte alls, men igår hade jag tur och kom i tid i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0