Gott nytt år

2012... Året jag fyller tjugo... hmm.

Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen, men jag har varit ganska upptagen de senaste veckorna. Elin kom till England den 16 December och den 21 åkte jag hem till Sverige! När jag har varit hemma har jag inte riktigt känt för att skriva i bloggen, har försökt att umgås med vänner och familj :) Imorgon (3 Januari) är det dock dags för mig att åka tillbaka till England och familjen Lovatt. Blandade känslor såklart. Jag älskar Cambridge, staden och fotbollslaget jag spelar med, men det är fortfarande att åka tillbaka till ett jobb och ett ställe utan mina vänner.

Julen var trevlig och nyår lika så, jag har fikat med Elin och Johanna och spelat kort med Agnes och Emmy, jag tränade lite inomhusfotboll med Islingby damer och jag har haft filmkväll hemma hos Elin. Det har alltså varit ungefär som vanligt, som ett jullov i skolan, men nu ska jag tillbaka till min nya verklighet.


Elin i Camden, London


Emmy och jag tittade som vanligt på Grinchen dagen innan julafton


Älskade Måns i snön som förvann


Emmy och Pappa på nyår

Kommentarer
Postat av: Sabina

vilken fin bild på katten

2012-01-03 @ 11:24:35
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: moa

Svar: Tusen tack för din peppande kommentar, det betyder mycket för mig! :') Behöver allt stöd jag kan få!

2012-01-03 @ 12:27:41
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0