Peace & Love 2012 - Lördag

Sista dagen, största namnet var Rihanna! Om jag bryr mig, nej. Men det var en artist som jag tänkte man skulle se bara för att se. Så jag står där i trängseln men Elin och väntar. Och väntar. och väntar. 45 minuter sen? Musikerna jag lyssnar på har aldrig varit så sena. Divor... Om det var värt att stå kvar för att få en glimt av henne? Nej. men nu har jag sett henne i alla fall. Viktigare och mycket bättre var bland annat Hardcore superstar, vilket Liveband! Det var väl fjärde gången jag såg dem och de gör en aldrig besviken, förra året var det Peace & Love som gjorde mig besviken och lät dem spela inomhus på en fjuttig scen med åldersgräns, tur för dem att jag var 19! Jag såg Stiko Per Larsson igen på Dayparty och han var suverän som vanligt, speciellt med tanke på att tekniken strulade och han fick spela några låtar utan högtalare ^^ Sugarplum Fairy såg jag också, trevligt som vanligt :) Hoffmaestro kikade vi också på :)
 
Bilderna är tagna av mig, se men inte röra :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Tackar:)

2012-07-13 @ 13:59:01
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Clara - TopElite

Önskar dig en fortsatt super bra dag!

2012-07-13 @ 18:34:07
URL: http://topelite.blogg.se
Postat av: va

Coola bilder! älskar din header! :)

2012-07-24 @ 19:08:03
URL: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0