25 May

Tjugofemte maj är vanligtvis en speciell dag, för då fyller världens bästa Elin år, men eftersom jag befinner mig i ett annat land så har jag inte kunna fira henne, vilket självklart känns tråkigt, men jag måste erkänna att jag har haft en grymt trevlig dag... Haha ^^

Jag vaknade och öppnade gardinerna och vad jag såg gjorde mig så lycklig! Blå himmel och stark sol! Med gott humör satte jag på mig träningskläderna och gick ut i köket. Där fick jag däremot dåliga nyheter... Jonny skulle stanna hemma idag för att han inte mådde nå bra. Och där gick dagens planer i kras tänkte jag. Helen skulle också vara hemma idag dock, så då kändes mitt mod lite bättre, då kunde vi hjälpa varandra med att ta hand om Jonny. Vad det var för fel på Jonny var ett diskussionsämne. Han var svag och nedstämd. Min teori var uttorkning. Helen trodde på den idén och vi började få Jonny att dricka en massa vatten. Och en timme senare var han mycket piggare och på bättre humör! Så Jonny gick faktiskt i skolan ändå, han missade bara första timmen och både jag och Helen kände oss lättade! Planen att ta mig ut och springa var tillbaka i mitt huvud! Så idag har jag varit ute och sprungit och suttit ute i trädgårn och läst :) Inte illa. Blir nog bara den enda springturen idag dock! ;)

Drink water people! It's really good for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0