Bar musik, bar musik, bara massor av musik!

Typ ^^
 
I torsdagskväll sänkte jag medelåldern på Falu folkets hus, då jag och pappa gick på Peter Carlsson och Blå Grodorna, ett sextonårsjubileum. De flesta var 60+, men så är ju också Peter Carlsson 60 år så ^^ Jag och syrran gav pappa biljetter till detta i femtioårspresent :)
 
I fredagskväll sänkte jag, Linnea, Elin och Johanna medelåldern på Liljan här i stan ^^ Vi började kvällen på Peace & Love cafét, mys till livemusik och sedan joinade Johanna oss och bjöd in oss till Liljan, där det också skulle spelas livemusik. Folket på Liljan var för det mesta 40+ ^^ Trevlig fredagskväll i alla fall :)
 
Imorgon är det dags för sista fotbollsmatchen för säsongen. Tråkigt :( men vi får göra det bästa av det: Vinna! Eller.. ha roligt kanske ;)
 
Eftersom detta inlägg har ett musiktema, så kan jag tipsa om att både Billy Talent och Green Day släppt nya album!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Green Day är dessutom högaktuella för P&L just nu! :D
Bara att hålla tummarna för att det blir så :)

Svar: Det skulle inte alls vara dumt! :D
Sangster

2012-09-25 @ 18:08:28
URL: http://kufuffin.blogg.se
Postat av: moa

Sett att Green Day är släppt till en festival i Norrköping? : D Tänkte på dig, då du verkar gilla deem!

Svar: Ja, såg det, det gör mig tyvärr lite deppig eftersom Peace & Love (som är festivalen som hålls i min stad) också var på att boka dem :( haha. men kul att du tänkte på mig! ^^
Sangster

2012-10-03 @ 10:32:54
URL: http://moathemoses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0