Bara sport, bara sport, bara massor utav sport!

Andas ut efter en ganska händelserik dag skulle man kunna säga. Började med föreläsning klockan åtta (äääälskar tidiga mornar...) med en skotsk föreläsare, som tyvärr föreläste på svenska... ^^ Nästa happening var ett lunchmöte med gruppen som jag just nu har två uppgifter tillsammans med. Efter det var det dags för lite bollspel ^^ Med några klasskompisar, kul tycker jag! På högstadiet och gymnasiet skrek alla rätt ut så fort fotboll nämndes... Jag och tre killar från klassen latjade alltså lite boll på sportfältet i nästan två timmar, sen stack jag iväg till Idun för att spela riktig fotbollsmatch! Haha. Mina ben var rätt möra redan och för en vecka sedan låg jag däckad i förkylning, så jag trodde att dagens match skulle gå åt helvete, men fy fan vilken skön match! Jag varnade Dennis (tränare) att jag kanske skulle behöva byta under matchen, men nejdå, jag sprang på i nittio minuter och hela laget kämpade och spelade riktigt bra mot Östansbo. Vi behövde en poäng för att stanna kvar i Division fyra, vi tog med oss tre!! 3-1 och i jubel slutade matchen.
 
Sista matchen sker på Söndag i Falun, även om vi vet att vi ligger kvar tryggt i fyran, så skulle det såklart vara väldigt trevligt med vinst!
 
Imorgon ska jag med pappa till Falun, men inte på fotboll för en gångs skull, utan vi ska på Peter Carlsson och Blå grodorna! Fun stuff!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Härligt Anna! :)

2012-09-20 @ 11:13:07
URL: http://emmyholm.blogg.se
Postat av: Niclas

Bara att gratta då till säkrat kontrakt, alltid skönt när man grejar sådant! :D

Svar: Tackar, tack! Obeskrivligt skönt, speciellt när Skogsbo/Avesta lämnat WO mot Ornäs för att försöka hålla sig kvar i fyran på målskillnad! När vi vann åkte de ur :D
Sangster

2012-09-20 @ 22:53:12
URL: http://kufuffin.blogg.se
Postat av: malin

oj det var en jäkla massa sport ;)
skönt att ligga säkert iallafall :D
hoppas du har en bra helg..

2012-09-22 @ 10:57:31
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0