Mitt andra hem

Under påsk åkte jag till England. Närmare bestämt Cambridge, mitt andra hem, där jag bodde i nästan ett pr som Au Pair som min syster också gör nu.

Vi hade det jättefint! Vi shoppade, både i Cambridge och London. Vi åt, Nando's i mängder! Vi gick på bio, vi lekte med barnen, vi filosoferade och pratade. Vi umgicks som saknade systrar och hade det bra tillsammans. Jag fotograferade självklart en massa och nedan har ni mina instagrambilder från resan (annamarialouiseholm).

I skrivande stund är min pappa på besök hos Emmy och lite avundsjuk är jag även om jag nyss var där, men jag myser hemma med katten och käkar tacos i mängder, så jag lider inte... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0