Happy face

Har ett happy face av en hel del olika anledningar :) First of all så fick jag lönebesked idag och lönen kommer trilla in på kontot på måndag, tillsammans med studiebidraget, yey! Utmärkt eftersom om en vecka så är jag påväg till England! Cambridge to be exact! Emmy kommer vara min gamla au pair-familjs nya au pair från och med söndag:)
 
Dessutom har jag jobbat idag. Och haft tenta. Började 7.00 jobbade i princip non stop till 14.00 iväg till skolan och klarade en tenta och har därmed avslutat ännu en kurs på högskolan!
 
Idag är det fredag och imorgon är det lördag och efter lördag kommer söndag! (You don't say!) Well, på söndag ska jag och Elin på Magnus Betnér på Liljan!
 
Så lön, jobb som kommer leda till mer lön, en klarad tenta, Betnér och England att se fram emot + att jag åt sushi idag för att jag förtjänade det! Awesome! Ikväll är det Sverige - Irland också, om jag kan hålla mig vaken. Hade jag haft ork hade jag kanske gått på Brage också, men... det är kallt också. ;)
 
Have a nice day!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

åh det låter ju toppen :) kul att hon hamnar i din gamla familj dessutom :D hur är det med dig?

Svar: Det är bra med mig ^^ Längtar till Fredag, då jag flyger till England :D Hur är det med dig? ^^
Sangster

2013-03-25 @ 14:44:15
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0