En ganska dålig bra dag.

Jullov nu då! Härrrrligt!

Långt inlägg...

Vilken konstig dag det har varit... Får väl börja från början och dagen började med att jag nästan försov mig fastän jag hade sovmorgon, jaja, det var ju bara en fikastund med klassen.. Sedan fick vi se en för ovanlighetens skull ganska bra julshow, kanske kan bero på att min bästa vän Elin var med och spelade ;) fick se den två gånger dessutom eftersom Elin spelade både i den tidiga och den sena föreställningen, men det gjorde inte så mycket :) Berättade också för franskaläraren att jag och Johanna följer med på "klassresan" till frankrike till våren! Trrrevligt! Måste tyvärr ta emot en fransyska/sos i mars, men det är det nog värt, tror inte jag kommer komma denna person lika nära som min amerikanska host... ;P

Åkte hem efter skolan för att fika med en annan kompis och byta julklappar, fick en bok om Beatles! har redan en, men jag antar att man inte kan få för många ;) Fick dessutom julklapp från Elin, en Billy Talent skiva! deras första :D skäms lite när jag erkänner att jag inte förän nu äger en Billy Talent skiva... Flogging Molly, Nicke Borg, Billy Talent, Beatles, en massa musik, kan inte blir mycket bättre! :D jo... om jag nu får kameran jag önskar mig i julklapp av päronen... ;)

Sen stack jag och Elin till kupolen, hon skulle köpa lite fler julklappar och jag var hungrig.. hehe. Nån gång när vi var inne på kupolen så blev det iaf iiiiskallt ute, fyfan, bara några meter utomhus och jag grinade nästan.. haha, typ. Fan vad jag är känslig, är nog född i fel land...

Åkte hem till Elin för att klä granen hemma hos hennes pappa, men jag var grrrrymt trött, så vet inte om jag var till så stor hjälp.. :P sen hem igen för att, ja jag vet inte riktigt, men efter det hämtade vi upp Johanna och åkte till biopalatset för att se Harry Potter and the deathly Hallows part 1, äntligen, haha, har väntat länge på det! Om man ska jämföra första filmen med den senaste i Harry Potter serien hittar man nog inga fler likheter än skådespelarna i stort sett ;) Gillade den, men är inte alls lika stort fan som Johanna ;) Lite för lite av mina favoritkaraktärer dock... Fred och George Weasly. ;)

Efter filmen skulle vi ta oss till bilen, det var en pärs, FAN VAD KALLT! in i bilen och där kan man se hur kallt det är ute; -22!! Varför bor det folk i Sverige, makes no sense!? Körde upp till Elin som bor högst upp på skräddarbacken typ, allt gick bra dit, men sen hem... efter typ 500 meter så fick bilen fnatt... vi har haft problem med detta förr and I hate it.. Sen tidigare har vi fått reda på att det är ett elektroniskt fel och inte mekaniskt, men man blir ändå lite orolig.. så jag åkte tillbaka upp till Elin för att kika lite på motorn, men det var så jäkla kallt så jag kunde inte koncentrera mig och det slutade med att jag lämnade kvar bilen hos Elin och Elin fick skjutsa hem mig och Johanna (Tacksam till tusen!) och nu sitter jag och fryser framför datorn... folk som badar isvak är inte kloka för fem öre.

Det var väl det.. hehe, God natt.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Vi är verkligen inte gjorda för att bo här! våra förfäder gjorde ett stort misstag som bosatte sig i det här hemska köldhålet! :O :(

2010-12-22 @ 19:01:26
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Emma

Du glömde en mycket viktig del: du skjutsade hem mig också, haha xD

2010-12-25 @ 15:01:30
URL: http://artificialreflections.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0