Ill again

Det är ganska ovanligt för mig att bli sjuk, men under min tid här som Au pair så är detta andra gången jag är sjuk... Förra gången var ett helvete... men denna gång är det inte så illa (knock on wood). Det första jag gjorde igår efter att jag lämnat av barnen vid skolan var att åka till Tesco för att köpa halstabletter och annat bra. Köpte mandariner, C vitamin! och Strepsils! och så köpte jag något som heter Sudafed som ska hjälpa mot nästäppa och annat otrevligt och det har hjälpt! Undrar om det finns i Sverige...

Har spenderat gårdagen och idag med att äta mandariner (eller om det är klementiner...) och tittat på serier. Köpte andra säsongen av The Big Bang theory i Torsdags, men den avverkades snabbt... så nu är det Black Adder som gäller... snart blir det nog How I met your mother, eller psych... Intressant va?

Skulle ha spelat match imorgon, men det blir inte av nu :( Tråkigt, men jag hoppas jag är frisk nog att träna på tisdag :)

Anyway, hoppas ni har det bättre än mig ^^

Kommentarer
Postat av: Niclas

Käka en burk krossad ananas lr tre, funkar alldeles utmärkt för mig vid förkylningar :)

2011-12-03 @ 16:40:39
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjuk för andra gången jag med...

2011-12-03 @ 18:00:19
URL: http://Emmabl.weblogg.se
Postat av: Sabina

är också sjuk! =(

2011-12-04 @ 19:20:10
URL: http://sabinamalmberg.blogspot.com
Postat av: emma

jag är också sjuk! jag tror att man blir sjuk lättare när man är omringad av barn. alexandra smittar alltid ner mig. :(

2011-12-07 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0