Royston Town FC vs Tring AFC

Idag spelade jag min andra fotbollsmatch med Royston :) Bortamatch den här gången, en timme bort ungefär, men vart på kartan har jag inte kolla på ;) Vill ni kolla upp det på google så är detta postkoden: HP23 5NS ;)

Tyvärr blev det ännu en förlust. Resultatet blev 4-2 till Tring i slutändan, men vi kämpade på rätt bra ändå ^^ Samma position som förra gången. Lite bättre koll hade jag på vart jag skulle vara, men inte mycket, haha. Verkar inte som de andra i mitt lag visste heller för de sa alla olika saker ;) Det känns som att det är en ganska viktig position (om ni har varit lata och inte gått in på mina länkar och inte fattar vad jag pratar om så får ni en till chans...), så det är lite läskigt med ansvaret men det känns också bra att de litar på mig! :)

Övning ger färdighet i alla fall, så vi får se, kanske blir det samma position nästa gång och nästa gång och nästa gång och... tillslut kanske jag är expert. ;) Ja, vi får se. Träning på tisdag ^^



Anna Holm - Sweden ;)

Vi brukar inte vara så här många på träningarna, vi brukar vara runt 16 och idag på matchen hade vi en avbytare bara. Anyway, trevligt folk :)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

Är det snö där du bor än? :)

2011-11-22 @ 15:27:34
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: såå gott :D

2011-11-22 @ 21:37:59
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0