The Sweaty Monkey Boy!

The Sweaty Monkey Boy you say? Yeah, I'll come to that!

Men först fotboll. Spelade match idag :) Förlust. Igen. Haha. Men jag har inte koll på riktigt hur det slutade. Jag har sällan koll på ställningen när jag spelar match, jag brukar ha koll på om vi leder eller inte, men om det står 5-3 eller 2-1 kommer jag sällan ihåg... Började med att spela samma position som jag gjort de tidigare matcherna här. Sedan under andra halvlek, ungefär 30 minuter in, så bytte vi in två nya spelare och då fick jag äntligen spela där jag är van, höger ytterback. Men till min förvåning, så blev jag otroligt uttråkad och önskade att jag kunde spela mittmitt igen! Haha... Nu börjar jag få mer koll på spelet på den positionen och det kändes ganska bra idag (förrutom att min passningar var usla...). Träning på tisdag, can't wait!

Så, när jag kom hem hoppade jag in i duschen och sedan stack jag iväg igen, typ. Lät väl håret torka lite, men sedan tog jag bilen till Cambridge för att gå på bio! Vue Cinema visade "Lee Evans - Live at the O2" i 3D och eftersom jag älskar Lee Evans (han är en stand-up komiker), så ville jag självklart inte missa detta, för detta var alltså en engångsgrej, bara idag, bara klockan 19.30. Bra var det också! The Sweaty Monkey Boy är alltså Lee Evans! Ni som inte vet vem han är, check him out! :D Han skämtade bland annat om IKEA och låtsades prata svenska ;)





C what I did there? ^^ kombinerade de två ämnena i detta inlägg, höhö ;)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gu va rolig han är :D

2011-11-28 @ 07:35:58
Postat av: nikonphotoo

sjukt fin blogg!

kolla gärna in våran! :)

2011-11-29 @ 19:01:52
URL: http://nikonphotoo.blogg.se/
Postat av: Niclas

haha den mannen har ju energi som jag vet inte vad xD

2011-11-29 @ 23:36:34
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Emma

blev sugen att gå på bio nu (helst se nått på engelska)

2011-11-30 @ 14:50:47
URL: http://emmabl.webblogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :))

2011-11-30 @ 22:29:25
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0