Good Night, Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Jag var in till Cambridge idag, efter jga lämnat barnen vid skolan. Jag köpte bland annat en bok, efter som jag läst ut Harry Potter. Köpte också lite god mat, eftersom Helen är i Nottingham och Andrew skulle ut och äta, så fick jag fixa min egen middag idag och när jag var in på Marks & Spencer så fanns det så mycket som såg gott ut att jag inte kunde låta bli. Jag köpte kinesisk kyckling och räkor med sötsur sås, alltså redan förberett, bara att laga i ugnen ett tag. Det var göttgöttgött! :) Fast det kan ju inte riktigt mäta sig med förra Söndagens middag... Haha.

Som ni kanske förstått har jag alltså varit hemma med barnen själv hela dagen och kvällen så ikväll var det mitt jobb att få barnen i säng. Det gick bra :) De är verkligen härliga och jättegulliga, när de vill ;) Bedtime means storytime! Så då får man ta att läsa! :) Att läsa för Caroline är inte så svårt, hon vill att man läser korta, lätta böcker.. Jonathan ville däremot att jag skulle läsa ett kapitel ur Lemony Snickets: A series of unfortunate events - The Austere Academy. Den är lite krångligare. Nu är det högläsning vi snackar om och då känner man ganska mycket press... Men det gick rätt bra tycker jag :)

Nu är jag väldigt trött, så det blir sängen. Good Night!


Kommentarer
Postat av: Emma

jag som känner press när jag ska läsa högläsning på svenska, undrar hur det skulle vara på engelska? :S

2011-09-10 @ 11:10:30
URL: http://charmedsisters.blogg.se/
Postat av: mila

Sv: Ja :) bra filmer det där :)

2011-09-10 @ 15:04:05
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0